Struktura kategorii stosowana jest zarówno w Twoim Sklepie Facebook, jak też w MiniShop widget.
Początkowo kategorie wyświetlane są w dokładnie ten sam sposób, jak w pliku datafeed danego produktu i zawierają wyłącznie pojedynczy poziom kategorii, np.: Foto&Video / Aparaty cyfrowe / Akcesoria. Możliwe, że format, w którym Twoje kategorie zostały importowane z pliku datafeed uniemożliwia użytkownikom swobodne przeglądanie katalogu Twoich produktów. Z tego powodu stworzyliśmy gamę narzędzi służących optymalizacji Twojej struktury kategorii.
Z pomocą opcji dostępnych na stronie Zarządzanie kategoriami możesz zorganizować strukturę swoich kategorii na kilku poziomach (maksymalnie 3), możesz używać alternatywnych nazw dla kategorii i subkategorii, możesz stworzyć nowe kategorie i subkategorie dla swoich produktów (stworzone przez Ciebie kategorie służą wyłącznie pogrupowaniu egzystujących już kategorii i nie mogą zawierać żadnych produktów).
Korzystając z opcji umożliwiających strukturyzację kategorii, kategoria Foto&Video / Aparaty cyfrowe / Akcesoria może zostać przekształcona w następujące drzewko kategorii:
Foto&Video Aparaty cyfrowe Akcesoria
Umieszczony w: Narzędzia marketingowe