Najczęściej zadawane pytaniaUstawienia i przetwarzanie datafeedArticle

Mój datafeed został odrzucony. Co muszę zrobić, aby go poprawić?

Oto kilka powodów, które mogły sprawić, że Twój plik datafeed został odrzucony:

- Wartość wprowadzona dla "Upload URL" jest nieprawidłowa. Link jest zepsuty lub kieruje do lokalizacji bądź strony, która nie jest prawidłowym plikiem datafeed;
- Pola nie są ułożone w prawidłowej kolejności wymaganej dla pliku datafeed (Kategoria | Producent | Model | Kod produktu | Nazwa produktu | Opis produktu | URL produktu | URL zdjęcia produktu | Cena | Kurs);
- Jeżeli Twoja strona jest zbudowana na strukturze osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart upewnij się, że pobrano prawidłowy skrypt i że umieszczony jest on w tym samym miejscu, w którym znajdują się inne pliki dotyczące Twojej strony;
- Występują błędy w danych wyjściowych, w związku ze znakiem oddzielającym wiersze produktów. Przed umieszczeniem wszystkich produktów w pliku datafeed usuń wszystkie tabulatory, nowe wiersze i znaki (|). Problem został już rozwiązany dla skryptów osCommerce/ZenCart/Virtuemart/CsCart/xCart;
- Pliki datafeed przekracza rozmiar 20 Mb i maksymalną liczbę produktów (3 000). Musisz zmniejszyć ilość danych wyjściowych do wymaganego rozmiaru lub uzyskać pakiet Premium.

Umieszczony w: Ustawienia i przetwarzanie datafeed