Istnieje kilka przypadków, które mogą prowadzić do niekompatybilności w mapowaniu produktów na kategoriach: - Twój sklep ma konto Basic. Dla sklepów posiadających konto Basic, przypisanie kategorii jest dokonawa...
Problem ten pojawia się wtedy, gdy kategoria, w której umieszczono produkt jest niewłaściwa, zbyt ogólna, bądź kod produktu i/lub nazwa produktu jest nieprawidłowy lub go brakuje. Istnieje także możliwoś...
W niektórych przypadkach odpowiedzialny jest za to BOT ShopMania, dokonujący automatycznej detekcji Twojego kodowania. W celu rozwiązania tego problemu, prosimy o kontakt drogą e-mailową.
Aby to sprawdzić, zaloguj się na stronie Zaloguj się i przejdź do sekcji Statystyki produktów , gdzie będziesz mógł zobaczyć dane dotyczące aktywnych produktów i kategorii, w których są one wyświetlane. By sprawd...
Nie musisz zakładać nowego konta. Masz możliwość dodania i administrowania kilkoma sklepami używając tego samego konta. Jedyne co należy zrobić to przejść na stronę: https://partner.shopmania.pl/cp.register i w przypad...
Mimo, że raporty pochodzące z systemu ShopMania oraz innych systemów analitycznych prezentują podobne dane, miej świadomość, że dane te generowane są przez różne źródła i oba systemy prezentują w rzeczywistości...
Na tej stronie wyświetlane są opinie i oceny, które otrzymał Twój sklep od różnych klientów. Tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą napisać recenzję. Recenzje są publikowane dopiero po ich zweryfikowan...
Przede wszystkim powinieneś unikać dodawania przez siebie komentarzy dla Twojego sklepu, ponieważ używamy systemu filtrującego, który automatycznie je wykryje. Następnie taki komentarz zostanie usunięty. Aby...
Komentarze kupujących są usuwane, gdy są obraźliwe lub sfabrykowane. Sprawdzamy także i usuwamy komentarze wystawione przez sprzedającego dla własnego sklepu oraz takie, które są obraźliwe dla innych sklepów....
Statystyki kliknięć i kosztów są aktualizowane w odstępach kilku godzin. Kliknięcia odpowiadające danemu dniu są widoczne w statystykach następnego dnia.
Aby odpowiedzieć na komentarz kupującego musisz skorzystać z odpowiedniego linku znajdującego się w liście komentarzy na Twoim koncie. Przed dodaniem komentarza możesz użyć opcji podglądu. Opublikowany komentarz...
Produkty są wyświetlane na stronie jako rezultat filtrowania opartego na indywidualnych rankingach. Przy ustalaniu rankingu, uwzględniane są następujące czynniki: - rodzaj produktów (porównywalne lub nieporó...
W chwili obecnej, każde konto założone na ShopMania może używać tylko jednego zestawu danych do fakturowania. Wszystkie faktury wystawione dla sklepów założonych na jednym koncie, zostaną wygenerowane z danymi odpowiada...
By zmienić URL już zarejestrowanego sklepu, prosimy wysłać email na adres support@shopmania.pl w którym należy podać obecny URL sklepu oraz nowy URL. Prosimy o wysłanie tego żądania z adresu email, którego używałeś d...