Najczęściej zadawane pytaniaInne pytaniaArticle

Dlaczego moje produkty nie pojawiają się we właściwych kategoriach?

Istnieje kilka przypadków, które mogą prowadzić do niekompatybilności w mapowaniu produktów na kategoriach:

- Twój sklep ma konto Basic. Dla sklepów posiadających konto Basic, przypisanie kategorii jest dokonawane automatycznie, w zależności od produktów zawartych w kategoriach i pewnych parametrów. Istnieją pewne przypadki, w których niektóre produkty nie mogą zostać zawarte w określonych kategoriach i są wpisane do kategorii Różne. By móc korzystać z automatycznego przypisania kategorii, zalecamy zakup pakietu Premium.

- Kategoria produktów jest niekompletna w pliku produktowym. Pole kategorii musi zawierać kategorię produktów dokładnie taką, jak znajduje się na Twojej stronie i musi równiez zawierać pełną ścieżkę od kategorii "rodzica" do kategorii, do której są przypisane produkty. Np: IT / Składniki / Płyty główne

- Pewne kategorie produktów w Twoim pliku zawierają mieszane produkty. Jeżeli istnieją kategorie w Twoim pliku zawierające więcej rodzajów produktów i odpowiadają one wielu kategoriom w systemie ShopMania, to produkty zawarte w tych kategoriach zostana automatycznie przypisane w zależności od pewnych parametrów i słów kluczowych. Ale mogą istnieć pewne produkty, których nie można zawrzeć do określonych kategorii i są wpisane do kategorii Różne.

Umieszczony w: Inne pytania