Przede wszystkim weź pod uwagę fakt, że zdjęcia pojawiają się na stronie kilka godzin później niż produkty.
Jeżeli jednak uważasz, że wystąpił problem, sprawdź następujące aspekty:
- Czy zdjęcia w pliku datafeed są prawidłowe? Aby to sprawdzić skopiuj i wklej w pasku przeglądarki ścieżkę prowadzącą do zdjęć;
- Czy Twoje zdjęcia zawierają znaki wodne? Zdjęcia zawierające znaki wodne są ze względów administracyjnych automatycznie odrzucane. Aby integracja z naszą platformą powiodła się, konieczne jest dostarczenie zdjęć bez znaków wodnych. Po przeprowadzeniu korekty grafik, poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość e-mail;
- Czy serwer obsługujący Twoją stronę internetową bądź folder, w którym zamieszczone są zdjęcia objęte są restrykcjami dotyczącymi poboru zdjęć?
Jeżeli Twoje zdjęcia nadal nie pojawiają się na stronie w kilka godzin po pojawieniu się produktów, skontaktuj się z nami drogą e-mailową.
Umieszczony w: Zdjęcia produktów