Najczęściej zadawane pytaniaZdjęcia produktówArticle

Moje produkty pojawiają się na stronie bez zdjęć. Dlaczego?

Przede wszystkim weź pod uwagę fakt, że zdjęcia pojawiają się na stronie kilka godzin później niż produkty.
Jeżeli jednak uważasz, że wystąpił problem, sprawdź następujące aspekty:

- Czy zdjęcia w pliku datafeed są prawidłowe? Aby to sprawdzić skopiuj i wklej w pasku przeglądarki ścieżkę prowadzącą do zdjęć;
- Czy Twoje zdjęcia zawierają znaki wodne? Zdjęcia zawierające znaki wodne są ze względów administracyjnych automatycznie odrzucane. Aby integracja z naszą platformą powiodła się, konieczne jest dostarczenie zdjęć bez znaków wodnych. Po przeprowadzeniu korekty grafik, poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość e-mail;
- Czy serwer obsługujący Twoją stronę internetową bądź folder, w którym zamieszczone są zdjęcia objęte są restrykcjami dotyczącymi poboru zdjęć?

Jeżeli Twoje zdjęcia nadal nie pojawiają się na stronie w kilka godzin po pojawieniu się produktów, skontaktuj się z nami drogą e-mailową.

Umieszczony w: Zdjęcia produktów