Najczęściej zadawane pytaniaProblemy z rejestracjąArticle

Co zrobić, jeżeli po przeprowadzeniu procesu rejestracji nie dotarła do mnie żadna wiadomość potwierdzająca rejestrację?

W związku z dużą liczbą sklepów, które rejestrują się na naszej stronie, zatwierdzenie aplikacji może potrwać czasami do 3-4 dni roboczych. Z pewnością otrzymasz odpowiedź dotyczącą Twojej aplikacji. Każda rejestracja jest rozpatrywana i odpowiedź na nią jest wysyłana tak szybko jak jest to tylko możliwe.

Zawsze istnieje możliwość, że wysłany przez nas e-mail potwierdzający, do Ciebie nie dotarł. Jeżeli po upływie tygodnia od momentu rejestracji nie dotarła do Ciebie żadna odpowiedź, prosimy o kontakt drogą e-mailową support@shopmania.pl. W e-mailu zaznacz, kiedy nastąpiła rejestracja. Upewnij się, że podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy.

Umieszczony w: Problemy z rejestracją, Problemy z komunikacją